Cursos Setmana Santa

Us presentem l’oferta formativa en l’àmbit del lleure educatiu que l’Escola de l’Esplai de Girona ha programat per aquesta propera Setmana Santa 2017 en diferents municipis:

Premonitor i Premonitora de Lleure

A partir de 16 anys – Iniciació al Lleure Educatiu

12, 13 i 14 d’abril a la Casa de Colònies Els Arcs de Santa Pau

-   Monitor i Monitora de Lleure

Titulació oficial reconeguda per la Direcció General de Joventut

Activitats Setmana Santa 2017

Els Centres d'Esplai Federats organitzen diferents activitats (colònies, campaments,...) durant les vacances escolars de Setmana Santa.

Si vols veure tota la informació de l'activitat que realitzen, clica al damunt del nom del Centre d'Esplai:

- Centre d'Esplai Sant Pere (Cornellà del Terri)

- PPFPS- Esplai PL (Sarrià de Ter)

- Centre d'Esplai Sant Esteve (Caldes de Malavella)

Casal Setmana Santa - Escola Migdia Girona

Aquí podreu trobar la informació del CASAL DE SETMANA SANTA que oferim conjuntament amb l'Ampa de l'escola Migdia Girona.

Oferim una proposta molt diversa per els dies 10, 11, 12 i 13 d'abril de 2017 en horari complert i dinar inclós, si es vol.

Es tracta d'un casalet on s'gruparan per edats i podran realitzar-hi jocs, tallers, cançons, alguna sortides i estones lliure perquè els perque els infants puguin gaudir d'aquest temps. OBERT A TOTHOM.

Podeu incriure-us a les oficines de la Fundació Esplai Girona amb el full de matrícula que adjuntem.

Propostes de formació - Primavera 2017

L'Escola de l'Esplai us proposa els seus cursos per la primavera 2017.

Si hi esteu interessats, cliqueu cada curs per a més informació:

Colònies Sant Privat

Sant Privat d'en Bas és un antic municipi de la comarca de la Garrotxa, que el 1968 va ser integrat dins de la Vall d'en Bas. El 2006 la seva població era de 908 habitants. El 1811 hi nasqué Josep Estartús i Aiguabella, Mariscal de Camp carlí que participà en les tres guerres carlines, en els inicis de la tercera com a comandant general de Girona. La casa, situada a 10 Km d'Olot, està ubicada en un entorn privilegiat, a tocar d'un riu i envoltada de boscos amb una vegetació increïble.

Colònies Sant Martí

Colònies Sant Martí, la coneixes?

A Sant Martí de Llémena, tant sols a 20 minuts de Girona. La casa de colònies Colònies Sant Martí disposa d'una capacitat total de 48 places distribuïdes en diferents habitacions.

Categoria:

Els Centres d’Esplai són centres educatius que ofereixen activitats de lleure als infants i joves del barri de la ciutat o d'un poble. Coordinació de Centres d'Esplai dóna suport al dia a dia dels centres d’esplai que en formen part, organitzant diferents activitats per motivar la tasca educativa i social, per la gestió administrativa, en l’organització de trobades...

Subscriure a Fundació Esplai Girona - Mare de Déu del Mont RSS