Benvinguda Núria i benvingut Abdel!

Categoria: Fundació Esplai Girona
11 de novembre de 2019

Ja han començat a treballar els dos joves que la Fundació Esplai Girona ha contractat en el marc del Programa de Contractació de Joves en Pràctiques beneficiaris del programa de Garantia Juvenil a Catalunya, cofinançat per la Iniciativa d’Ocupació Juvenil i el Fons Social Europeu 2014-2020.

La Núria Aliu treballa a l’oficina central de Girona colze a colze amb l’Albert Salado, responsable del Servei de Cases de Colònies. Ella s’encarrega de donar suport, principalment, en les tasques administratives d’aquesta secció, sobretot fent reserves i atenció al client a les cases de colònies. Truqueu-la! Us aconsellarà la millor instal·lació per la vostra estada. Ella té el Grau Internacional en Bussines & Economics.

L’Abdel Chaoui ha estudiat el Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Jardineria i Entorn i s’ha incorporat a l’equip de personal de manteniment de les diferents cases de colònies que gestiona la Fundació Esplai Girona. La seva feina és encarregar-se de tasques de jardineria i manteniment juntament amb els altres encarregats. Amb ells trobareu les cases de colònies sempre a punt!

Amb aquest projecte es busca donar l’oportunitat als joves de millorar la seva futura ocupabilitat donant-los noves aptituds i competències alhora que desenvolupen una feina relacionada amb els seus estudis.

Logos