Privat: CAU Sant Francesc d’Esplai i Muntanyisme

Qui som?

Contacte: bethweedow89@gmail.com

Aquest centre té més de quaranta anys d’història. Va sorgir com un grup d’excursionistes pertanyent al convent dels Frares Caputxins d’Arenys de Mar l’any 1952. Cal recordar que amb molt d’èxit van organitzar l’any 1975 el 25è Campament General de Catalunya a la muntanya del Montnegre, i el 1980 el 18è Campament General Infantil. Va anar adoptant diferents noms fins que l’any 1982 va passar a anomenar-se com el coneixem avui en dia: el Cau Sant Francesc d’Esplai i Muntanyisme, o C.S.F.E.M.

El Cau és un centre d’Esplai confessional, que com a tal vol oferir una nova manera de viure el temps lliure on el joc i el creixement personal són els puntals principals. Al Cau fem activitats amb les quals aprenem en el procés i en el resultat. Al Cau seguim 4 pilars que formen part de la nostra base pedagògica, els quals son: Natura, Fe, Persona i Societat/País.

Aquests pilars volem que es desenvolupin al mateix temps, seguint una línia transversal sobre el creixement personal de l’infant i que s’anomena SSC: Servei, Solidaritat i Compromís