Qui som?

El CEIJ Santa Maria de Pineda de Mar és una entitat educativa, cristina i sense ànim de lucre. Fundada des de la Parròquia de Santa Maria de Pineda de Mar l’any 1985 per oferir un espai educació en la fe i educació en el lleure, utilitzant el treball en equip, el joc i la natura.

L’entitat es troba a Pineda de Mar, una població del Maresme de 26.659 habitants (al 2018) i que està a una distancià de 50,14Km de Barcelona en lineal recta i 58,3 km en cotxe sortint de Barcelona i una distancia de 40,98Km de Girona en línia recta i a uns 52 Km en cotxe sortint de Girona. Aquesta població pertany al bisbat de Girona i a la província de Barcelona.

És una població costanera amb una distància del mar amb al nucli urbà d’uns 200m. El terme municipal de Pineda de Mar té una superfície de 10,74 Km2. El poble compta amb unes 30 entitats d’on destaquen el UER Pineda de Mar i el Centre Cultural i Recreatiu a més del CEIJ Sta. Maria de Pineda de Mar.

L’entitat està registrada amb el número 1046 en el registre d’entitats juvenils de la Generalitat de Catalunya que conjuntament amb la Parròquia de Santa Maria de Pineda de Mar organitza les colònies. El centre d’esplai està federada a la Coordinació de Centre d’Esplai de la Fundació Mare de Déu del Mont del Bisbat de Girona.

Les activitats que es solen desenvolupar normalment són:

• -Estiu:
    • Colònies d’estiu (10 dies durant la primera setmana d’agost) per a infants i joves de 6 a 14 anys.
    • Ruta per joves i escolans.
  • Hivern: activitats educatives i formatives pels integrants de la Coral infantil parroquial, per a infants i joves de 6 a 16 anys (esporàdicament).

L’entitat també gestiona la casa de colònies de Sant Pere de Riu on hi organitza camps de treballs per a joves de 14 a 18 anys, de la parròquia, un o dos cops a l’any. És per aquesta raó que el dilluns de Pasqua col·labora en l’organització de l’Aplec de Sant Pere de Riu per tal de recollir diners per la millora i manteniment de la casa i per les activitats educatives que realitza.

Què fem?

Colònies d'estiu

Tipus d'activitat: Colònies
Edat: de 6 a 14 anys
CEIJ Santa Maria

Colònies d'estiu (10 dies durant la primera setmana d’agost) per a infants i joves de 6 a 14 anys.

Ruta d'estiu

Tipus d'activitat: Ruta
Edat: Joves
CEIJ Santa Maria

Ruta per joves i escolans.

Activitats hivern

Tipus d'activitat: Activitats educatives i formatives
Edat: de 6 a 16 anys
CEIJ Santa Maria

Activitats educatives i formatives pels integrants de la Coral infantil parroquial, per a infants i joves de 6 a 16 anys (esporàdicament).