Centre d’Esplai i Colònies Sant Pau

Qui som?

Contacte: monis.santpau@gmail.com

L’Esplai de Sant Pau va néixer l’any 1979 dins la parròquia de Sant Pau de Girona i el seu màxim responsable actualment és el mossèn Jordi Reixach.

Les persones que conformen l’entitat són els nens i nenes (actualment un centenar), monitors/es i responsables (els quals fan la seva tasca de manera voluntària) i els pares, mares i familiars.

Els nens i nenes es divideixen en diferents grups d’edat per tal de respondre adequadament a les seves necessitats, i aquests poden anar canviant en funció de les característiques de cada grup. Els grups funcionen de forma independent però també es dóna gran importància al conjunt, amb l’organització d’activitats comunes per a tot l’esplai. Enguany els grups són:

• GARBÍ (P4 a 2n)
  • TRAMUNTANA (3r a 5è)
  • XALOC (6è a 2n d’ESO)
  • LLEVANT (3r i 4t d’ESO)
  • PONENT (1r i 2n de BAT)

Instagram: https://www.instagram.com/esplaisantpaugirona/

Web: www.esplaisantpaugirona.com