Centre d’Esplai La Bisbal

Qui som?

El Centre d’Esplai de La Bisbal és una entitat sense ànim de lucre fundada l’any 1967. Federada des del 1973 a la Coordinació de Centres d’Esplai de la Fundació Esplai Girona-Mare de Déu del Mont i que aquesta és membre de Coordinació Catalana de Colònies, Casals i Clubs d’Esplai (CCCCCE).

La nostra tasca en l’educació en el lleure és transmetre els valors que ens ajuden a créixer com a persones, tot oferint un temps lliure amb sentit; com també reivindicar el voluntariat en les accions socials i educatives.

Per això, ens hem proposat treballar les realitats que ens envolten aconseguint que els protagonistes siguin els mateixos infants i joves.

L’activitat que duem a terme és: LES COLÒNIES D’ESTIU A LA COT

Les colònies a la Cot són una experiència de 12 dies enmig de la natura de La Garrotxa, on es pot gaudir de rius, muntanyes, boscos i volcans. La casa de La Cot es troba a Santa Pau, un poblet petit molt a prop d’Olot.

Un cop allà, gaudirem d’excursions, jocs, tallers, gimcanes, anirem a la piscina, farem rutes, esports, campaments, “paintball”, etc…

Farem molts amics i ens divertirem.

Dies en els que TU seràs el protagonista d’aquesta petita i gran història.

Dates de les colònies: 1 al 12 d’agost

Grups: Croscatets (3r i 4t de primària); Croscats (5è i 6è de primària); Acampa’t i mou-te (1r i 2n d’ESO); Enruta’t (3r i 4t d’ESO)

Per d’assistir a les colònies s’ha de realitzar una preinscripció via correu electrònic i després realitzar una inscripció de forma presencial. Per saber més informació de dies i hores consultar al nostre facebook.

CONTACTE:

Centre d’Esplai La Bisbal (https://www.facebook.com/centredesplai.labisbal).

centredesplai.labisbal@gmail.com