Centre d’Esplai Sant Llop

Contacte: esplaisantllop@gmail.com

L’Esplai Sant Llop va néixer l’any 1995 a Sils (La Selva), davant la necessitat creixent de tenir un espai on infants i joves poguessin gaudir de les activitats del lleure.

Les persones que són partícips de l’entitat són els nens i nenes, els monitors i monitores i també, les famílies.

Actualment l’esplai el conformen un total de més de 60 nens i nenes d’edats compreses entre els 6 i els 16 anys, els quals es divideixen en diferents grups d’edat: LLOBETS (6 a 8 anys), LLOBATONS (9-11 anys), LLOPS (12-15 anys) i GRANS LLOPS (15-17 anys).

20 anys després del nostre inici, l’Esplai continua oferint diferents activitats d’hivern (octubre a maig) i de manera quinzenal als infants i joves de Sils i dels nostres pobles veïns.

Eixos d’animació, tallers, gimcanes, jocs (de coneixença, de pistes, tradicionals,…), dinàmiques de grup, sortides, colònies,…, són algunes de les activitats que realitzem amb cada un dels diferents grups.

Tanmateix, també ens agrada gaudir tots plegats i és per això que puntualment organitzem la sortida FEM CAMÍ, col·laborem amb les recollides de joguines i organitzem la Quina de Sils.