Centre d’Esplai Sant Vicenç

Contacte: cesv@besalu.cat

Amb l’arribada a Besalú de Mn Eudald Vilà i Canal, un grup de joves motivats per donar vida i moviment a la vila, es van plantejar fer activitats per infants i joves durant les tardes d’estiu. Això succeïa l’any 1982. D´aquest projecte en va sortir l’activitat de Casal d’estiu, que és un mitjà de lleure i esbarjo per infants i joves. Així doncs, avui els infants i joves poden participar a l’activitat de Casal d’estiu. Seguint la mateixa línia es continuà la tasca educativa i fou a finals de l’any 1988 per iniciativa de tres monitores que es va decidir iniciar un torn de colònies a la casa “Els Arcs de Santa Pau”. Enguany celebrarem les 23s colònies.

Actualment som una entitat sense ànim de lucre que està federada des de 1984 a la Fundació Mare de Déu del Mont, antigament anomenada Servei de Colònies de Vacances, i també obtenim el suport de la Parròquia de Besalú.

La nostra tasca es basa en l’educació dels valors que ens ajuden a créixer com a persones i emmarcada dins el món del lleure. Pretenem educar a joves i infants a través d’activitats de lleure d’una forma divertida i a l’hora responsable.

· Som una entitat que promou l’educació en el temps lliure adreçada a infants i joves