Hola amics!

Benvinguts a l’espai de l’Esplai Kids del veïnat de Salt!

Som un grup de nens. nenes i joves de la parròquia de Sant Jaume de Salt que ens trobem els dissabtes a la tarda per fer parròquia, aprendre els uns dels altres i crèixer com a persones que volen un món nou i millor! Ens diem Kids perquè som nens i nenes i perquè així ho vam votar a novembre de l’any 2015 en una assemblea d’esplai. Som un esplai cristià que evangelitza, educa i viu l’evangeli en totes les seves activitats i propostes formatives!

Contacte: kidsesplai@gmail.com

Instagram: @esplaikids

Què fem?

Què vol dir compartir... Mans Unides 2017

ESPLAI KIDS – SANT JAUME

Avui a l'Eucaristia final de l'Esplai en Jordi ens ha explicat que és Mans Unides d'una manera divertida i molt entenedora!

Hem après que si volem que el món sigui diferent hem d'apendre a compartir!

ha vingut el Bisbe Francesc

ESPLAI KIDS – SANT JAUME

ahir vam tenir una altra vegada el nostre bisbe Francesc a l'Esplai i a la missa amb nosaltres! vam estar tota la tarda amb ell i ens va explicar moltes i motes coses de Jesús, ens va ensenyar una cançó molt maca i vam celebrar l'Eucaristia molt i molt contents! Moltes gràcies bisbe Francesc!

Curs Alpha pels pares

ESPLAI KIDS – SANT JAUME

Ahir els nostres pares van començar una nova experiència formativa, es diu Curs Alpha i va ser molt i molt interessant!

600€ per la Marató de TV3

ESPLAI KIDS – SANT JAUME

Estem molt contents de poser-vos dir que hem aconseguit 600€ venent fanalets per ajudar a la Marató de Tv3!!! Avui amb els avis ens hem fet la foto amb el taló!!!! estem super contents!!!

Noves sudaderes de l'Esplai Kids!!!

Tipus d'activitat: Colònies (hivern)
ESPLAI KIDS – SANT JAUME

Els Reis de l'orient ens han portat unes noves dessuadores de l'Esplai!!! Són molt guays!!!!

Sortida de formació dels nostres monis

Tipus d'activitat: Colònies (hivern)
ESPLAI KIDS – SANT JAUME

el passat cap de setmana de 7 i 8 de gener aprofitant les vacances els nostres monis van anar a la casa de colònies de Sant Aniol de Finestres per fer un cap de setmana de formació, avaluació i programació de les nostres activitats!

El Papa Francesc té el foulard de l'Eplai Kids

ESPLAI KIDS – SANT JAUME

Els nostres monis van anar a les vacances de Nadal a Roma i van saludar al Papa Francesc, Ell es va posar el nostre foulard i va beneir a tots els nens, nenes, monis, pares i mares del nostre Esplai!!! Estem súper contents!!!

Missa del Pollet

ESPLAI KIDS – SANT JAUME

També vam celebrar la missa del Pollet!!! Una missa del Gall però pels més petits i joves de l'Esplai Kids! Ens ho vam passar d'allò més bé.

Festa de Nadal i Tió Solidari

ESPLAI KIDS – SANT JAUME

Amb espectacles, balls, poemes de nadal i moltes sorpreses vam acabar el primer trimestre del curs de l'Esplai Kids!!! També vam poder cagar el Tió que un any més va tornar a venir a la nostra parròquia!

Fanalets solidaris per La Marató de TV3

ESPLAI KIDS – SANT JAUME

A quinze dies per acabar el curs i començar les vacances e Nadal el grup de Mitjans i Grans de l'Esplai Kids vam fer conjuntament amb els avis i àvies de la Residència Les vetes uns fanalets solidaris per ajudar a la Marató de TV3! N'hem fet molts i ens han quedat xulíssims! Hem fet més de 500€ per ajudar!!

Voluntariat Mensual del Grup de grans

ESPLAI KIDS – SANT JAUME

Avui el grup de grans hem fet el voluntariat mensual a la residència asisitida "Les Vetes". Hem anat a passar-hi la tarda tot jugant amb els avis i àvies. Ha estat genial.

Torna a començar l'Esplai Kids!!!!!

ESPLAI KIDS – SANT JAUME

Aquest cap de setmana hem tornat a començar l'Esplai Kids!!!! Tenim un curs per endavant per treballar el lema d'aquest any de la fundi " Qui no viu per servir no serveix per a viure"!!!

Kids Party a Full

ESPLAI KIDS – SANT JAUME

Ahir vam tornar-nos a reunir després de les vacances d'estiu per a celebrar la Kids Party, la festa dels kids per a poder celebrar el primer aniversari del nostre súper esplai! Vam estar súper contents de tornar-nos a veure i de poder-nos incriure un any més al nostre estimat Esplai Kids!