PPFPS – Centre d’Esplai PL

Contacte: centredesplai@gmail.com

La nostra entitat va néixer ara farà uns 50 anys, més o menys. Durant la postguerra un grup de gent inquieta van veure i creure que als infants i joves del nostre poble se’ls podia oferir quelcom més en el seu procés educatiu i de creixement. Va ser així com a partir de la iniciativa, l’empenta i la il·lusió de molts homes i dones es va fer possible que sorgís a casa nostra una entitat que lluitava i lluita per fer que el temps lliure (d’estiu i hivern) sigui divertit i educatiu. Sempre ha estat lligat a la Parròquia de Sarrià de Ter organitzant, entre altres activitats, casals, colònies, campaments, rutes i camps de treball, segons les necessitats i demandes del nostre poble.

A partir de les inquietuds d’alguns pares, mestres, responsables del poble, i altres,.. per oferir una educació completa als nens, nenes i joves per tal d’esdevenir els homes i dones de d’avui i del demà. Gràcies a la feina de tantes i tantes persones, que no acabaríem mai de nombrar, avui recollim fruits, d’aquella llavor que en el seu moment es va sembrar i que avui es continua sembrant, per poder continuar el llegat de tots els qui ens han precedit: Fer un món i el nostre poble millor!. Molts som els qui d’una manera o altra hem participat, col·laborant amb aquesta entitat. El Patronat de Pares de Família, l’ESPLAI-PL, el MIJAC, ,… continuen fent camí gràcies a tots nosaltres.

Què fem?

Ruta Pirineu

Tipus d'activitat: Ruta (hivern)
Edat: Infants