Colònies per AMPES

ORGANITZEM COLÒNIES PER A AMPES, a la vostra mida!

Les colònies per a les AMPES són l’oportunitat d’organitzar una sortida durant un cap de setmana del curs escolar, una oportunitat educativa diferent.

L’experiència de l’equip de monitors de l’Escola de Natura es traspassa a les estades de cap de setmana i garanteix la màxima qualitat educativa alhora que el compliment estricte de la legislació vigent en matèria de seguretat i atenció als infants.
Durant l’estada es treballen aspectes de desenvolupament comunitari, el respecte, la convivència, els hàbits, el coneixement de la natura…

Ens adaptem a les vostres necessitats!

Disposem de cases de colònies amb diferents capacitats; de 30 places fins a 100 places.

Les cases de Colònies que oferim són Els Arcs – Joan Julià, La Cot, La Rectoria, El Mercadal, Sant Martí i Colònies Sant Privat.

Descarrega’t la info en PDF o demana’ns més informació al 972 24 93 25

L’estada inclou:

Les activitats es basaran en jocs, itineraris, tallers i vetllades. A continuació us facilitem un horari tipus, orientatiu.