Completades les propostes formatives de Setmana Santa

Categoria: Escola de l'Esplai
9 d'abril de 2018

Setmana Santa és un bon moment per formar-nos i, com cada any, l’Escola de l’Esplai de Girona ha proposat diferents propostes formatives durant les vacances. Més de 120 persones s’han format com a educadors i educadores en el lleure durant aquests dies a diferents llocs del territori: s’han realitzat tres cursos de monitors i monitores (un a Olot, un entre Girona i Banyoles, un altre a Malgrat de Mar) i un curs de premonitors i premonitores residencial de tres dies a la Casa de Colònies dels Arcs de Santa Pau.

Com sempre, la valoració és molt positiva, i la formació ens impulsa a millorar i reflexionar sobre les nostres habilitats i actituds per poder realitzar millor la nostra tasca educativa.

La formació d’educadors en el lleure permet als joves que desconeixen aquest món d’endinsar-s’hi i trobar-hi el seu lloc, alhora que facilita opcions de seguir formant-se a tots els joves que hi participen, en un procés de maduració personal que esdevé la seva recompensa per la dedicació als nens i nenes.

Banyoles-Girona Premonitors Olot

Ja estem treballant en les noves propostes de formació.

Estigueu atents al nostre web!