El Pla de Formació de l’Associacionisme i el Voluntariat de Catalunya celebra els seus 25 anys

Categoria: Escola de l'Esplai
20 de maig de 2019

Enguany, el Pla de Formació de l’Associacionisme i el Voluntariat celebra el seu 25è aniversari. Es va crear l’any 1994 des del Govern de la Generalitat de Catalunya per tal d’afavorir i promoure la formació de les persones voluntàries.

La voluntat del pla de fer-se present al territori a través del treball en xarxa amb diferents escoles i entitats de base és un dels elements d’èxit d’aquesta iniciativa. L’Escola de l’Esplai de Girona és una de les escoles que en forma part oferint diferents cursos, especialment d’iniciació al voluntariat i al lleure, que permeten als més joves introduir-se en aquest món. De fet, si feu un curs de premonitores i premonitors de lleure amb nosaltres teniu la possibilitat d’obtenir també un diploma del Pla.

Si voleu conèixer més detalls sobre aquest pla podeu consultar aquest enllaç: https://voluntariat.gencat.cat/persones-voluntaries/format-com-a-voluntari/pla-de-formacio/

Moltes felicitats!!