Escola de Cel

DELS VOLCANS AL FIRMAMENT

L’Escola de Cel es troba situada en un lloc privilegiat dins el Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, s’emmarca en un indret de gran interès i bellesa paisatgística, en un entorn sempre idoni per la descoberta de la natura i del paisatge, independentment de l’època de l’any. A més de podergaudir d’un espai sense contaminació lumínica, òptima per la observació dels estels, constel·lacions, la Lluna en el cel de nit.

Els nois i noies podran conèixer entre altres l’univers profund, el nostre planeta Terra, el Sistema Sola, a partir dels diferents centres d’interès que us proposem. A banda de poder visitar els volcans més representatius, pobles medievals com Besalú o Santa Pau o la Fageda d’en Jordà a partir d’una sortida amb l’escola. El prestigi i la difusió de la comarca de la Garrotxa s’ha construït amb una feina constant i regular en les darreres dècades amb la finalitat de potenciar una estructura educativa sobre la descoberta d’aquests valors del Parc Natural de la Zona Volcànica a través de l’experiència directa basada en una pedagogia activa

Si vols conèixer quines activitats fem, clica sobre la taca blava.