Escola de Mar i Muntanya

LES GAVARRES; UN MÓN PER DESCOBRIR!

L’Escola de Mar i Muntanya es troba situada en un lloc privilegiat dins el massís de les Gavarres a la comarca del Gironès, ofereix un entorn idoni per la descoberta de la natura i del paisatge, en qualsevol moment de l’any.

La flora i la fauna, les llegendes, les restes arqueològiques, la proximitat amb l’entorn rural, els costums i tradicions de pagès fan que les nostres convivències es transformin en una vivència de descoberta molt enriquidora. Els centres d’interès permeten donar un aire fantàstic i màgic per als alumnes més petits.

El mar proper i la bassa de la casa ofereixen un recurs perfecte per treballar i gaudir dels ecosistemes aquàtics típics de la zona.

La casa, també anomenada Mas Salvador, és una antiga masia restaurada que està situada a Romanyà de la Selva, just al mig de la serra de les Gavarres a cavall de la comarca del Gironès, La Selva i el Baix Empordà.

Disposem d’àmplies instal•lacions i de grans espais per gaudir de la natura, el silenci i la tranquil•litat. Uns magnífics terrenys per a jocs, porxos, arbredes, bosc, … permeten portar a terme un reguitzell d’activitats educatives i lúdiques.

Si vols conèixer quines activitats fem, clica sobre la taca taronja