Estiu 2018: treballa amb nosaltres

Categoria: Coordinació de Centres
21 de març de 2018

ACTUALITZACIÓ: data límit d’admissió de sol·licituds: diumenge 6 de maig.

Amb la proximitat de l’estiu, la Fundació Esplai Girona – Mare de Déu del Mont, com a entitat educativa en el lleure, engega la seva campanya d’estiu per a la qual necessita monitores i monitors, amb prioritat per als dels centres que hi estan federats.

Si tens un títol d’educador/a en el lleure i creus que el nostre projecte educatiu t’interessa (una educació centrada en l’infant, des de la il·lusió i les ganes de viure i fer viure des dels valors), aquesta és una excel·lent oportunitat per a tu.

Les interessades i els interessats heu de presentar la vostra candidatura a través d’aquest formulari, adjuntant-hi la documentació que es requereix.

Si ets un monitor/a o director/a en actiu en un dels nostres centres federats, tens prioritat en la selecció a més d’altres beneficis que et permetran de conciliar les activitats d’estiu del teu centre amb el treball amb nosaltres.

No ho dubtis i apunta-t’hi: t’oferim l’oportunitat de viure una experiència única al servei de l’educació dels nens i nenes.