Més notícies

El concert del centenari

Com ja hem estat anunciant, el proper dia 27 de juliol tindrà lloc el concert de celebració del centenari del primer casal d'estiu.

Algunes dades sobre els casals d'estiu 2017

L'activitat educativa de la Fundació Esplai Girona té lloc tot l'any a través dels seus centres federats, però és a l'estiu que s'estén a qualsevol família que vulgui oferir als seus fills i filles l'oportunitat de viure unes vacances basades en la creativitat, el joc i la vivència en grup. Aquestes són algunes dades sobre casals d'estiu:

100 anys de casals d'estiu

La Fundació Esplai Girona ha planificat un seguit d'actes per recordar que el primer casal d'estiu de la història va tenir lloc el 1917 a Girona ciutat

Curs 2017/18 COLONIES ESCOLARS

Un any més us presentem la proposta de COLÒNIES ESCOLARS, SORTIDES D'UN DIA i TREBALLS DE SÍNTESI que oferim a les CASES DE COLÒNIES del la Fundació Esplai Girona.

Podeu consultar el catàleg d'activitats i instal·lacions al següent enllaç.

També podeu posar-vos en contacte amb nosaltres per telèfon o bé per correu electrònic directament a casescolonies@fundacioesplaigirona.cat per obtenir disponibilitats i preus.

Colònies Sant Privat

Sant Privat d'en Bas és un antic municipi de la comarca de la Garrotxa, que el 1968 va ser integrat dins de la Vall d'en Bas. El 2006 la seva població era de 908 habitants. El 1811 hi nasqué Josep Estartús i Aiguabella, Mariscal de Camp carlí que participà en les tres guerres carlines, en els inicis de la tercera com a comandant general de Girona. La casa, situada a 10 Km d'Olot, està ubicada en un entorn privilegiat, a tocar d'un riu i envoltada de boscos amb una vegetació increïble.

Colònies Sant Martí

Colònies Sant Martí, la coneixes?

A Sant Martí de Llémena, tant sols a 20 minuts de Girona. La casa de colònies Colònies Sant Martí disposa d'una capacitat total de 48 places distribuïdes en diferents habitacions.

Què es fa en un esplai?

Els Centres d’Esplai són centres educatius que ofereixen activitats de lleure als infants i joves d’un barri de la ciutat o d'un poble. Coordinació de Centres d'Esplai dóna suport al dia a dia dels centres d’esplai que en formen part, organitzant diferents activitats per motivar la tasca educativa i social, per la gestió administrativa, en l’organització de trobades....

Nous cursos a l'Escola de l'Esplai

Obertes les places pels propers cursos de monitor/a, director/a i premonitor/a en temps de lleure a l'Escola de l'Esplai de Girona. Us hi esperem, per més informació truqueu al 972 24 93 25 o envieu un correu a cursos@fundacioesplaigirona.cat

Descobreix les cases

El Servei de Cases de Colònies és la secció de la FUNDACIÓ ESPLAI GIRONA que gestiona les cases de colònies que són propietat del Bisbat de Girona, i d'altres cases de colònies gestionades per parròquies o bé gestionades privadament per particulars.

Subscriure a Més notícies