Més notícies

Curs 2017/18 COLONIES ESCOLARS

Un any més us presentem la proposta de COLÒNIES ESCOLARS, SORTIDES D'UN DIA i TREBALLS DE SÍNTESI que oferim a les CASES DE COLÒNIES del la Fundació Esplai Girona.

Podeu consultar el catàleg d'activitats i instal·lacions al següent enllaç.

També podeu posar-vos en contacte amb nosaltres per telèfon o bé per correu electrònic directament a casescolonies@fundacioesplaigirona.cat per obtenir disponibilitats i preus.

Girona, 24 d'abril de 2017.

Activitats Setmana Santa 2017

Els Centres d'Esplai Federats organitzen diferents activitats (colònies, campaments,...) durant les vacances escolars de Setmana Santa.

Si vols veure tota la informació de l'activitat que realitzen, clica al damunt del nom del Centre d'Esplai:

- Centre d'Esplai Sant Pere (Cornellà del Terri)

- PPFPS- Esplai PL (Sarrià de Ter)

- Centre d'Esplai Sant Esteve (Caldes de Malavella)

Curs de Creativitat i Lleure

Curs 100% online!

Reflexió i pràctica entorn el treball de la creativitat en projectes de lleure educatiu. Té per objectius aportar nous coneixements, facilitar l'adquisició d'habilitats i fomentar el treballar d'actituds personals entorn a la creativitat en espais de lleure.

Per a poder fer la matrícula: http://www.fundacioesplaigirona.cat/events/curs-de-creativitat-i-lleure

Claustre de Professorat 2017

Ompliu el formulari següent, sisplau

Propostes de formació - Primavera 2017

L'Escola de l'Esplai us proposa els seus cursos per la primavera 2017.

Si hi esteu interessats, cliqueu cada curs per a més informació:

Colònies Sant Privat

Sant Privat d'en Bas és un antic municipi de la comarca de la Garrotxa, que el 1968 va ser integrat dins de la Vall d'en Bas. El 2006 la seva població era de 908 habitants. El 1811 hi nasqué Josep Estartús i Aiguabella, Mariscal de Camp carlí que participà en les tres guerres carlines, en els inicis de la tercera com a comandant general de Girona. La casa, situada a 10 Km d'Olot, està ubicada en un entorn privilegiat, a tocar d'un riu i envoltada de boscos amb una vegetació increïble.

Colònies Sant Martí

Colònies Sant Martí, la coneixes?

A Sant Martí de Llémena, tant sols a 20 minuts de Girona. La casa de colònies Colònies Sant Martí disposa d'una capacitat total de 48 places distribuïdes en diferents habitacions.

Què es fa en un esplai?

Els Centres d’Esplai són centres educatius que ofereixen activitats de lleure als infants i joves d’un barri de la ciutat o d'un poble. Coordinació de Centres d'Esplai dóna suport al dia a dia dels centres d’esplai que en formen part, organitzant diferents activitats per motivar la tasca educativa i social, per la gestió administrativa, en l’organització de trobades....

Nous cursos a l'Escola de l'Esplai

Obertes les places pels propers cursos de monitor/a, director/a i premonitor/a en temps de lleure a l'Escola de l'Esplai de Girona. Us hi esperem, per més informació truqueu al 972 24 93 25 o envieu un correu a cursos@fundacioesplaigirona.cat

Descobreix les cases

El Servei de Cases de Colònies és la secció de la FUNDACIÓ ESPLAI GIRONA que gestiona les cases de colònies que són propietat del Bisbat de Girona, i d'altres cases de colònies gestionades per parròquies o bé gestionades privadament per particulars.

Subscriure a Més notícies