Nou servei de contacte

Categoria: Fundació Esplai Girona
8 de novembre de 2019

Hem obert un nou canal de comunicació a través del qual ens podreu fer arribar qualsevol dubte o consulta que tingueu. Es tracta de l’aplicació de missatgeria instantània Whatsapp des d’on ens podeu enviar missatges al número 972 24 93 25, que intentarem respondre en l’horari d’oficina de 9 a 14 i de 15 a 18:30 de dilluns a divendres.

Ja sigui per preguntar la disponibilitat i condicions d’una casa de colònies, demanar informació del pròxim curs de Monitor/a de Lleure o qualsevol cosa relacionada amb els nostres centres d’esplai federats. Envieu-nos un missatge i derivarem la consulta a la persona que us podrà ajudar.

A part, però, podeu seguir contactant amb nosaltres a través de les plataformes tradicionals com el correu electrònic o fent una trucada, i us atendrem igualment.

Esperem que us serveixi d’ajuda aquesta millora!