Novetats de l’Escola de l’Esplai de Girona

Categoria: Escola de l'Esplai
10 d'abril de 2020

Degut a la situació actual de confinament, l’Escola de l’Esplai de Girona ha hagut de modificar algunes de les activitats que estava duent a terme i que tenia previstes, així com ajustar els calendaris dels diferents tràmits referents a les etapes de pràctiques.

En el moment en què es va iniciar l’estat d’alarma i el confinament, tots els cursos que estaven en marxa d’educadors/es de lleure van quedar aturats fins a nou avís. I els cursos que teníem previstos, així com les formacions especialitzades i a mida s’han posposat. De moment no tenim noves dates ja que estem pendents de com va evolucionant la situació, però tan aviat com sigui possible us informarem dels nous calendaris.

Pel que fa a les persones que estaven fent pràctiques en el moment en què es va iniciar l’estat d’emergència s’està gestionant amb cada persona de manera individualitzada com poden finalitzar-les seguint les indicacions de la Direcció General de Joventut.

Per les persones que ja havien finalitzat les pràctiques i havien d’entregar la memòria i el certificat s’han habilitat canals electrònics d’entrega de la documentació, i des de la Generalitat s’han anunciat dues convocatòries extraordinàries, de tal manera que es podran entregar memòries en les següents dates per poder obtenir el títol de monitor/a o director/a de lleure a principis d’estiu: 15 d’abril, 1 de maig i 15 de maig.

Us podeu comunicar amb nosaltres a través del correu electrònic: escolaesplai@fundacioesplaigirona.cat. Estarem encantades de resoldre els vostres dubtes.

Estem segurs que, tot i la situació d’incertesa que estem vivint, ben aviat en podrem sortir i tornar a disfrutar del lleure. Les activitats formatives de qualitat són imprescindibles perquè el món de l’educació en el lleure segueixi essent un referent educatiu per a infants, joves i famílies. Des de l’Escola de l’Esplai de Girona sempre hem apostat per una formació de qualitat i proximitat i intentarem gestionar de la millor manera possible aquesta situació.

Esperem que ben aviat ens puguem retrobar!