Oferta de cursos de tardor

Categoria: Coordinació de Centres
19 de setembre de 2018

Ja estan obertes les inscripcions per a les formacions de monitor de lleure infantil i juvenil i de monitor/a de menjador i manipulació d’aliments.

La formació que proposa l’Escola de l’Esplai de Girona es du a terme a través d’una metodologia participativa, reflexiva i generadora de propostes educatives innovadores, centrades en una visió de l’educació que posi l’infant i el jove al centre de la intervenció i li serveixi de palanca per desenvolupar al màxim totes les seves potencialitats i possibilitats en el terreny de les aptituds, les actituds, els hàbits i les habilitats. Un projecte de persona responsable, que es mira el món en què viu amb ulls crítics i es compromet a transformar-lo des de la seva implicació personal.

Una oferta que no solament val la pena pels títols que ofereix, sinó per la qualitat del model que proposa.