Colònies per AMPES

ORGANITZEM COLÒNIES PER A AMPES, a la vostra mida!

Les colònies per a les AMPES són l'oportunitat d’organitzar una sortida durant un cap de setmana del curs escolar, una oportunitat educativa diferent.

L’experiència de l’equip de monitors de l’Escola de Natura es traspassa a les estades de cap de setmana i garanteix la màxima qualitat educativa alhora que el compliment estricte de la legislació vigent en matèria de seguretat i atenció als infants.
Durant l’estada es treballen aspectes de desenvolupament comunitari, el respecte, la convivència, els hàbits, el coneixement de la natura...

Ens adaptem a les vostres necessitats!

Disposem de cases de colònies amb diferents capacitats; de 30 places fins a 100 places.

Les cases de Colònies que oferim són Els Arcs - Joan Julià, La Cot, La Rectoria, El Mercadal i Colònies Sant Privat.

Descarrega't la info en PDF o demana'ns més informació al 972 24 93 25

L'estada inclou:

• Desplaçament: recollida per part dels monitors del grup de nens i nenes a l’escola el divendres i tornada a l’escola el diumenge. Si es prefereix el diumenge, les famílies, poden recollir els nois i noies a la mateixa casa de colòniesi participar d’un dinar de germanor, en aquest cas caldrà pagar l’import del dinar.
  • L’estada amb pensió completa a la casa de colònies, des del sopar del divendres ( inclou berenar ), fins al dinar del diumenge. La cuina de la casa de colònies és casolana i s'elabora a la mateixa casa. Es tenen en compte les dietes especials i intol·leràncies de cada nen o nena.
  • Els monitors, amb una ràtio de 1 per a cada deu participants, s’ocupen de les activitats, de les estones lliures i de la vigilància nocturna. Es responsabilitzen del grup en tot moment.
  • Grup mínim de 25 nens i nenes.

Les activitats es basaran en jocs, itineraris, tallers i vetllades. A continuació us facilitem un horari tipus, orientatiu.

Infants i joves Infants i joves tocant la guitarra Infants i joves divertint-se Infants i joves