Escola de Natura

ENTRE VOLCANS, TOTA UNA AVENTURA!

L’Escola de Natura es troba situada en un lloc privilegiat dins el Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, s’emmarca en un indret de gran interès i bellesa paisatgística, en un entorn sempre idoni per la descoberta de la natura i del paisatge, independentment de l’època de l’any. Les cases de La Cot i dels Arcs ambdues a la població de Santa Pau i la casa de Sant Privat a Sant Privat d’en Bas són les instal·lacions on es pot gaudir d’aquestes activitats.

El vulcanisme, la singular Fageda d’en Jordà, la flora, la fauna, l’estil medieval dels pobles i llogarrets… són les característiques més importants i representatives del paisatge garrotxí que envolta l’Escola de Natura de la Fundació Esplai Girona.

Els nois i noies podran conèixer els volcans, el món medieval, els volcans més representatius, la flora i la fauna, o la Fageda d’en Jordà a partir d’una sortida amb l’escola. El prestigi i la difusió de la comarca de la Garrotxa s’ha construït amb una feina constant i regular en les darreres dècades amb la finalitat de potenciar una estructura educativa sobre la descoberta d’aquests valors del Parc Natural de la Zona Volcànica a través de l’experiència directa basada en una pedagogia activa.

Si vols conèixer quines activitats fem, clica sobre la taca verda.