Recursos educatius de Girona

La Fundació Esplai Girona és una entitat dedicada fonamentalment a l’educació en el lleure. Com a tal, estem convençuts que una educació centrada en el nen i la nena és possible, i per això en les nostres activitats fem una proposta que:

1. Col·loca l’alumne en primer terme, no pas el monitor.
  2. Aposta per un model d’activitat auster en les formes i rigorosa en els continguts educatius i les metodologies.
  3. Treballa de manera molt especial l’entorn específic de centre escolar per convertir-lo en un mitjà educatiu.
  4. Defineix un perfil de monitor-educador acollidor, compromès i alegre.
  5. Dissenya activitats que ensenyin a estimar les coses senzilles. Per això, posa una mirada crítica damunt tot allò de superflu que tenim en la nostra vida diària, i posa en valor allò que és imprescindible.

Per poder complir aquesta visió:

La Fundació Esplai Girona compta amb molts anys d’experiència organitzant activitats educatives a les cases de colònies, i que treballa amb un equip de monitors propi i específicament format per a desenvolupar les diverses activitats. L’any 2016 es va decidir sumar-nos a totes les entitats de Girona que oferien recursos educatius a escoles i instituts, tot exportant algunes de les nostres activitats estrella a les aules dels centres educatius de Girona i provincia.

El resultat és aquest catàleg d’activitats que podeu trobar tant aquí,  com al web de La Caseta.

Podeu realitzar la vostra reserva a partir del formulari que a continuació us oferim