Participació a la IV Nit dels Animadors i Animadores de la Fe del MCECC

Categoria: Coordinació de Centres
10 de març de 2020

El passat divendres 28 de febrer es va celebrar la IV Nit dels Animadors i Animadores de la Fe al Temple de la Sagrada Família de Barcelona. La trobada va ser organitzada pel Moviment de Centres d’Esplai Cristians Catalans (MCECC) en la qual van participar joves i monitor/es de 36 centres d’esplai diferents de tot Catalunya, amb una petita representació de la Fundació Esplai Girona.

L’objectiu de la jornada va ser conèixer les diferents realitats dels centres a l’hora de treballar la fe i quines necessitats, reptes i dificultats han d’afrontar. Per fer-ho, es van organitzar cinc tallers amb l’objectiu de donar eines als animadors i animadores de la fe dels diferents centres d’esplai per tal que puguin seguir desenvolupant la seva tasca.

La trobada va començar amb una visita al temple de la Sagrada Família seguida d’una pregària a la cripta sota el lema “Vosaltres sou pedres vives” (Pere 2,5). Per cloure la jornada es va fer un refrigeri acompanyat d’una actuació musical.

“Va ser una jornada molt enriquidora i alegre. Gràcies a totes i tots els que ho heu fet possible.”, explica Consol Duran, que va participar-hi com a Responsable de la Coordinació de Centres d’Esplai.

Si voleu més informació, la podreu trobar a la notícia oficial a la pàgina del MCECC.