POSPOSA les colònies!

Categoria: Cases de Colònies, Fundació Esplai Girona
7 d'abril de 2020

No les cancel·lis,

tenim ganes de veure’t aviat!

Benvolgudes escoles, famílies, grups d’esplai i escoltisme,

Primer de tot desitgem que estigueu bé i que tot i la difícil situació, tingueu bon humor,

Davant la greu situació que estem vivint d’alerta sanitària, ens hem vist obligats a tancar totes les nostres cases de colònies en una de les èpoques de més activitat.

Des de la Fundació Esplai Girona – Mare de Déu del Mont ens adherim a la petició que estan fent moltes entitats i empreses companyes del sector. Us volem demanar que no ens anul·leu les reserves que teniu amb nosaltres, sinó que treballem conjuntament per trobar una nova data. Pensem que malgrat la situació, cal buscar alternatives viables per gaudir del lleure i la natura.

Són moltes persones les que formen el gran equip del Servei de Cases de Colònies i treballen tot l’any per poder oferir una estada per recordar. Ja no només parlem dels monitors i monitores, en el cas de les colònies escolars, sinó també totes les persones encarregades de la cuina, neteja i el manteniment de les instal·lacions així com les persones que duen a terme totes les gestions administratives per tal que la vostra estada sigui el millor possible i s’ajusti al màxim a les vostres necessitats. Seguim al peu del canó per reconduir aquesta situació.

Som conscients que en els vostres casos la situació potser no és millor i que la incertesa ens fa ser cautelosos. Tot i això us demanem un cop de mà per tal de poder seguir fent aquesta feina que ens apassiona i que creiem de gran valor. Pensem que és important poder seguir oferint als infants d’arreu l’oportunitat de gaudir del lleure educatiu en un entorn diferent i positiu.

Amb molts de vosaltres ja ho hem fet i seguim treballant, des de casa, per tal d’oferir-vos les millors alternatives possibles davant aquesta situació que ha agafat per sorpresa a tothom.

Us agraïm per avançat tota la comprensió i bona predisposició. Esperem sincerament que aquesta situació acabi al més aviat possible, i que us puguem tornar a oferir els nostres serveis en les millors condicions d’espais i personal. Seguirem treballant perquè així sigui.

No dubteu en contactar amb nosaltres per qualsevol dubte, consulta o petició que tingueu. Intentarem atendre-us el més ràpid possible. Us deixem a mà el correu electrònic de contacte: casescolonies@fundacioesplaigirona.cat

Cuideu-vos, paciència i força en aquests dies.