Renovem el certificat ISO de qualitat

Categoria: Escola de l'Esplai
22 d'abril de 2020

Des de l’Escola de l’Esplai de Girona fa anys que treballem per oferir una formació de qualitat a les educadores i educadors de lleure, des de la proximitat i l’experiència d’anys participant en el lleure de base.

Des del 2017 tenim la certificació ISO de qualitat en la gestió per les formacions de monitors/es i directors/es de lleure. I estem molt contents de poder-vos dir que enguany hem tornat a renovar la certificació.

Tenir implementat un model de gestió per processos basat en la norma ISO 9001 permet  garantir dinàmiques de millora contínua en la qualitat de la nostra oferta formativa. D’aquesta manera podem garantir l’eficàcia i l’eficiència en les diferents gestions, activitats i serveis que desenvolupem, així com mantenir la confiança i satisfacció de les persones i organismes o entitats que s’adrecen a nosaltres i amb qui treballem. Podeu consultar la nostra política de qualitat aquí

I recordeu, seguim treballant perquè ben aviat puguem tornar a iniciar formacions!!