Sol·licitud de reserva a una casa de colònies

En enviar aquest formulari esteu fent una sol·licitud formal per fer una reserva en una de les nostres cases de colònies. Amb les dades que heu introduït, ens posarem en contacte el més aviat possible per acabar de gestionar la reserva.

A quina casa de colònies voleu anar?*

Data arribada*
Data sortida*

Dates flexibles No

Hora aproximada d'arribada* Hora aproximada de sortida*

Tipus de grup* Règim de pensió*

Ocupació aproximada* Edat dels participants

Servei d'activitats educatives No
Curs dels participants
Si esteu interessats en realitzar activitats educatives organitzades per l'Escola de Natura, us farem arribar un pressupost personalitzat.

Dades del grup o entitat Dades de la persona responsable

Nom del grup o entitat*

Nom*

Cognoms*

CIF/NIF*

NIF/NIE/Passaport*

Població*

Codi postal

Telèfon de l'entitat*

Telèfon*

Correu de l'entitat*

Correu*

Si sou un particular, escriviu un "-" en els camps obligatoris del bloc d'informació referent al grup/entitat.

Consultes i observacions

Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable del tractament: FUNDACIÓ ESPLAI GIRONA – MARE DE DÉU DEL MONT. Antic Roca, 38. 3r pis. 17003 Girona. NIF G17603804. Correu electrònic de contacte: fundacio@fundacioesplaigirona.cat a través de la plataforma SinergiaCRM.
Finalitat: gestió de la inscripció a l’acció formativa de referència, iniciatives informatives sobre cursos de formació de l’Escola de l’Esplai.
Limitació temporal: les dades que ens cediu seran destruïdes o anonimitzades així que procedim a tancar el curs un cop finalitzat, llevat dels casos previstos per llei.
Legitimació: consentiment de la persona interessada o del seu representant legal.
Destinataris: les dades no es comunicaran a tercers, excepte en casos previstos per llei.
Drets: accés a les dades, rectificació, supressió, oposició al tractament, limitació, portabilitat.
Informació addicional: podeu consultar la política de protecció de dades personals de la FUNDACIÓ ESPLAI GIRONA – MARE DE DÉU DEL MONT a la pàgina d'avís legal.