Aquesta tardor, passa un cap de setmana en una de les nostres cases de colònies

Categoria: Cases de Colònies
11 d'octubre de 2019

S’ha acabat l’estiu, la vida a les ciutats i pobles s’ha tornat a activar, però les nostres cases de colònies no tanquen.

Tothom torna a la feina, les escoles ja han començat el curs i els centres d’esplai i agrupaments escoltes s’estan preparant per dur a terme noves activitats. Mentre, en els entorns immillorables de l’Alt i el Baix Empordà, la Garrotxa i el Gironès, la naturalesa segueix el seu ritme, sense presses. Els colors passen ràpidament del verd intens als marrons, grocs i rogencs. Les fulles cauen i es converteixen en una catifa natural envoltada de castanyes i bolets. La vida allà té un altre ritme, i us el posem a l’abast de la mà.

Després d’una temporada d’estiu molt intensa, les cases de colònies de la Fundació Esplai Girona segueixen en actiu i estan obertes per tothom qui vulgui anar-hi a passar un cap de setmana.

En podeu trobar per tots els gustos. Si sou un centre d’esplai o un agrupament escolta i heu de fer la programació del nou curs o voleu fer equip abans de començar, tenim tot el que pugueu necessitar. Les nostres cases tenen dret a cuina, sales grans amb taules i bancs, i la majoria tenen connexió a Internet. Podeu fer servir les instal·lacions al vostre gust i aprofitar per carregar piles pels mesos que venen. Per acabar de complementar el cap de setmana, l’Escola de l’Esplai també us pot oferir formacions a mida a les vostres necessitats.

També fem reserves per grups particulars. Si sou una família que voleu marxar un cap de setmana i desconnectar del dia a dia, però sense haver de conduir moltes hores, també tenim el que necessiteu. Podeu contractar servei de cuina i no us haureu de preocupar de res durant tota l’estada, tret de gaudir en família en un entorn immillorable. Des de les cases es poden fer sortides aptes per a totes les edats i nivells.

Tenim cases situades enmig del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa i us permetran gaudir de la tranquil·litat i la bellesa de la naturalesa d’aquesta zona única de Catalunya. També n’hi ha que es troben en un nucli urbà i que us permetran gaudir d’un cap de setmana de desconnexió sense estar aïllats del tot. Això sí, totes es troben a màxim una hora amb cotxe des de Girona i és fàcil d’arribar-hi amb qualsevol vehicle.

Si voleu saber coses més detallades de cada una d’elles, podeu visitar la secció de Cases de la pàgina web i si voleu informació personalitzada, podeu escriure a casescolonies@fundacioesplaigirona.cat i us farem una oferta adaptada a les vostres necessitats!