La nostra proposta de colònies escolars

La Fundació Esplai Girona és una entitat dedicada fonamentalment a l’educació en el lleure. Com a tal, estem convençuts que una educació centrada en el nen i la nena és possible, i per això a les nostres cases de colònies fem una proposta que:

1. Col·loca l’alumne en primer terme, no pas el monitor.
  2. Aposta per un model d’activitat auster en les formes i rigorosa en els continguts educatius i les metodologies.
  3. Treballa de manera molt especial l’entorn específic de cada instal·lació per convertir-lo en un mitjà educatiu.
  4. Defineix un perfil de monitor-educador acollidor, compromès i alegre.
  5. Dissenya un servei de cuina, neteja, dormitoris, i en general d’infrastructura que ensenyi a estimar les coses senzilles. Per això, posa una mirada crítica damunt tot allò de superflu que tenim en la nostra vida diària, i posa en valor allò que és imprescindible.
  6. És exquisidament rigorosa amb els requisits d’higiene, funcionament i infrastructura que la Llei exigeix.

Per poder complir aquesta visió:

Us proposem:

I us recordem que, més enllà de les activitats del nostre catàleg, és possible dissenyar models a mida. Contacteu-nos, expliqueu-nos les vostres necessitats i us farem una proposta que podrem treballar plegats a polir fins que les colònies es converteixin en el que han de ser: una continuïtat natural, excepcional i atractiva de la vostra tasca educativa al centre.