Formació en el Lleure educatiu

La formació en el camp del lleure educatiu que ofereix l’Escola de l’Esplai de Girona se centra en els cursos de Monitor/a, Director/a i Premonitor/a de Lleure Educatiu Infantil i Juvenil.

Té com a finalitat iniciar els alumnes en l’Educació en el Lleure, dotant-los de recursos, tècniques i estratègies educatives.

La formació que proposa l’Escola de l’Esplai de Girona es du a terme a través d’una metodologia participativa, reflexiva i generadora de propostes educatives innovadores, centrades en una visió de l’educació que posi l’infant i el jove al centre de la intervenció i li serveixi de palanca per desenvolupar al màxim totes les seves potencialitats i possibilitats en el terreny de les aptituds, les actituds, els hàbits i les habilitats. Un projecte de persona responsable, que es mira el món en què viu amb ulls crítics i es compromet a transformar-lo des de la seva implicació personal.

La formació de premonitor no està reglada per l’administració, i la proposta que fa l’Escola de l’Esplai és la d’una formació vivencial que incideix de manera especial en els valors dels participants a partir de les seves motivacions educatives, de manera que puguin fer-se un plantejament personal tot adquirint els rudiments de l’ofici i els valors que l’emmarquen.

Tots els nostres cursos de monitor i director d’educació en el lleure compleixen l’estàndard ISO 9001:2015. Podeu consultar la nostra política de qualitat clicant aquí.

Aquí pots consultar i matricular-te als cursos que en aquests moments oferim:

Cursos de monitors i monitores d’educació en el lleure

Cursos de directors i directores d’educació en el lleure

Cursos de premonitors i premonitores d’educació en el lleure

Pots ampliar informació sobre els cursos de monitor i director clicant a continuació: