Avís legal

En compliment de l’article 10 de la Llei 34/2002, de  11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic (LSSICE) a continuació es detallen les dades identificatives de l’entitat:

Raó social: FUNDACIÓ ESPLAI GIRONA – MARE DE DEU DEL MONT

NIF: G17603804

Adreça: C/ Antic Roca, 38-3ª – 17003 – GIRONA – GIRONA

Telèfon: 972249325

Email: fundacio@fundacioesplaigirona.cat

Inscrita amb el número 000518 (188-SE/F), en el Registre de Entitats Religioses. Madrid, a 10 de Juny de 2016.

1. FINALITAT DEL LLOC WEB

Donar a conèixer públicament els productes i les activitats i iniciatives que la FUNDACIÓ emprengui en compliment de la seva missió i finalitat.

Facilitar telemàticament aquells aspectes de la relació entre la FUNDACIÓ i els seus USUARIS que siguin viables, tècnicament i legal, per aquesta via.

El present avís legal (d’ara endavant, “Avís Legal”) regula l’ús del lloc web: http://www.fundacioesplaigirona.cat/

2. LEGISLACIÓ

Amb caràcter general les relacions entre l’entitat i els Usuaris dels seus serveis telemàtics, presents en aquest lloc web, es troben sotmeses a la legislació i jurisdicció espanyoles.

3. ÚS I ACCÉS D’USUARIS

L’Usuari queda informat, i accepta, que l’accés a la present web no suposa, de cap manera, l’inici d’una relació comercial amb FUNDACIÓ ESPLAI GIRONA – MARE DE DEU DEL MONT  o qualsevol de les seves delegacions.

4. PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL

Els drets de propietat intel·lectual del contingut de les pàgines web, el seu disseny gràfic i codis són titularitat de FUNDACIÓ ESPLAI GIRONA – MARE DE DEU DEL MONT  i, per tant, queda prohibida la seva reproducció, distribució, comunicació pública, transformació o qualsevol altra activitat que es pugui realitzar amb els continguts de les seves pàgines web ni citant les fonts, excepte amb el consentiment per escrit de FUNDACIÓ ESPLAI GIRONA – MARE DE DEU DEL MONT.

5. CONTINGUT DE LA WEB I ENLLAÇOS

FUNDACIÓ ESPLAI GIRONA – MARE DE DEU DEL MONT  es reserva el dret a actualitzar, modificar o eliminar la informació continguda a les seves pàgines web podent fins i tot limitar o no permetre l’accés a aquesta informació a certs usuaris.

FUNDACIÓ ESPLAI GIRONA – MARE DE DEU DEL MONT  no assumeix responsabilitat alguna per la informació continguda en pàgines web de tercers a les quals es pugui accedir per “links” o enllaços des de qualsevol pàgina web propietat de FUNDACIÓ ESPLAI GIRONA – MARE DE DEU DEL MONT . La presència de “links” o enllaços a les pàgines web de FUNDACIÓ ESPLAI GIRONA – MARE DE DEU DEL MONT  té finalitat merament informativa i en cap cas suposa suggeriment, invitació o recomanació sobre els mateixos.