Colònies Sant Martí, la coneixes?

Categoria: Cases de Colònies
19 de setembre de 2017

A Sant Martí de Llémena, tant sols a 20 minuts de Girona. La casa de colònies Colònies Sant Martí disposa d’una capacitat total de 48 places distribuïdes en diferents habitacions.

L’entorn ès perfecte per fer-hi trobades de grups i activitats amb infants i joves. Disposem de rutes per fer a peu, degudament senyalitzades, que passen o surten de la mateixa casa de colònies, excursions per tot el Massís de Rocacorba, l’Ermita de Rocacorba, Sant Roc, i fins les que arriben a la Garrotxa, per els més acostumats a caminar.

La casa de colònies disposa de piscina per els grups que utlitzen la instal·lació, totalment equipada i a punt per ser utilitzada. Està oberta els mesos d’estiu. Oferim la casa amb servei exclusiu i dret a cuina, per tant, els grups que la reserven poden utilitzar-ne totes les instal·lacions i organitzar-se la intendència com millor els hi vagi. Disposem de protocols per tal de seguir i complir de forma àgil i fàcil la normativa de col·lectivitats que cal complir. També podem facilitar als grups que hi realitzen estades de llarga durada, tots els contactes de proveïdors que hi serveixen fins allà mateix. La cuina està totalment equipada i amb parament suficient. Disposa de cafetera, rentaplats i rentadora, fins i tot.

Les habitacions estan distribuïdes amb lliteres de la següent forma: 1 habitació de 6 places a la planta baixa, 1 habitació de 8, de 16 i de 10 places cada una i la infermeria de dues places. A la sala de monitors, situada a la planta baixa, hi ha una llar de foc, i al menjador una estufa de llenya. Les habitacions disposen de radiadors elèctrics per escalfar-se. El grup també disposa de dues sales de tallers, una d’annexa a la casa, amb una taula rodona, cadires i bancs i una a la planta baixa, ideal per utilitzar-la a l’estiu. També hi ha estenadors, una camp de futbol amb dues portaries i una xarxa de voleibol.

Voleu venir-hi ? podeu consultar la disponibilitat a la nostra central de reserves i al telèfon 972 24 93 25. Us esperem!