Ofertes de feina en pràctiques

15 d'octubre de 2019

Dintre el marc del programa Joves en Pràctiques 2019 de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil i el Fons Social Europeu, des de la Fundació obrim dues ofertes de feina en pràctiques per començar aquest mes d’octubre.

Busquem persones joves i dinàmiques, amb capacitat de treballar amb grup i ganes de formar part d’un equip potent amb ganes de tirar endavant el projecte. També demanem que sigui responsable de les tasques encomanades i amb iniciativa pròpia. Les dues ofertes que obrim són les següents:

Tècnic administratiu/a o comercial (a Girona)

Necessitem una persona que ens doni suport en les gestions administratives generals d’oficina. Tasques d’arxiu, atenció telefònica i directe al públic, facturació bàsica d’activitats realitzades, redacció de petites cartes o documents interns, atenció comercial bàsica als clients. També haurà de fer tasques en digitalització de documentació, resolució de processos administratius bàsics o bé destrucció de documentació i acompliment de la llei de protecció de dades en alguns departaments de l’entitat.

El perfil educatiu o formatiu:

Requisits:

Manteniment de cases de colònies (a La Garrotxa)

Necessitem una persona que dugui a terme tasques de jardineria, electricista, fusteria, pintura i manteniment en general de cases de colònies que gestiona directament la Fundació Esplai Girona. La realització d’aquestes tasques vindran determinades pel coordinador de manteniment.

Perfil professional:

Requisits:

Per les dues ofertes és necessari haver cursat estudis de CFGM o superior i estar inscrit/a a Garantia Juvenil i al Servei d’Ocupació de Catalunya. Tipus de contracte en pràctiques per un mínim de 6 mesos, prorrogable. Sou segons conveni de lleure.

Cal enviar el currículum abans del 18 d’octubre del 2019

Si t’interessa la feina, pots enviar el teu currículum a través del formulari Treballa amb nosaltres i si vols més informació sobre les ofertes, ens pots enviar un correu a fundacio@fundacioesplaigirona.cat.

Bànner logos