Curs de monitor/a de lleure – Santa Cristina d’Aro – Intensiu Nadal 2018/2019

Curs organitzat conjuntament amb l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro

Característiques:

Per a més informació i matrícules:

Zona Jove – Àrea de Joventut de Santa Cristina d’Aro
Pavelló Municipal d’Esports, s/n, 1r pis – 17246, Santa Cristina d’Aro
Tel. 606 46 95 84 (Horari: dilluns, dimecres i dijous de 16.00h a 20.00h)

Contacta’ns per correu electrònic

Escola de l’Esplai
Antic Roca 38, 3r pis – 17003 Girona
Contacta’ns per correu electrònic

Els nostres cursos compleixen l’estàndard ISO 9001:2015

Recordeu que per tal que us pugueu inscriure a aquest curs heu de seguir els següents passos:

1. Primer us heu d’inscriure a través del següent enllaç i realitzar el pagament del curs: http://formaciosantacristina.azurewebsites.net/Curs/Details/391
  2. Tot seguit heu d’omplir el formulari que trobareu a continuació amb les vostres dades. Recordeu que si no heu fet el primer pas no constareu com a inscrits al curs encara que ompliu el formulari següent

Inscripcions Curs Monitors – Santa Cristina d’Aro

• Dades personals

• Tipus d'arxius acceptats: gif, jpg, jpeg, png, txt, pdf, doc, docx, odt.
  • Dades acadèmiques i/o professionals

• Tipus d'arxius acceptats: gif, jpg, jpeg, png, txt, pdf, doc, docx, odt.
  • Educació en el lleure

• Responsable del tractament: FUNDACIÓ ESPLAI GIRONA – MARE DE DÉU DEL MONT. Antic Roca, 38. 3r pis. 17003 Girona. NIF G17603804. Correu electrònic de contacte: fundacio@fundacioesplaigirona.cat
    Finalitat: gestió de la inscripció a l’acció formativa de referència, iniciatives informatives sobre cursos de formació de l’Escola de l’Esplai.
    Limitació temporal: les dades que ens cediu seran destruïdes o anonimitzades així que procedim a tancar el curs un cop finalitzat, llevat dels casos previstos per llei.
    Legitimació: consentiment de la persona interessada o del seu representant legal.
    Destinataris: les dades no es comunicaran a tercers, excepte en casos previstos per llei.
    Drets: accés a les dades, rectificació, supressió, oposició al tractament, limitació, portabilitat.
    Informació addicional: podeu consultar la política de protecció de dades personals de la FUNDACIÓ ESPLAI GIRONA – MARE DE DÉU DEL MONT a la pàgina d'avís legal.