Cases de Colònies

El Servei de Cases de Colònies és la secció de la FUNDACIÓ ESPLAI GIRONA que s’ocupa de la gestió directe de les set cases que en l’actualitat té en propietat el Bisbat de Girona, i d’altres que tot hi no ser de la seva propietat, han optat per fer una gestió compartida. A més, gràcies a acords de col·laboració amb d’altres cases, pot oferir els serveis d’aquestes a qui les sol·liciti.

Des del Servei de Cases de Colònies es vol prestar un servei a tot tipus d’entitats: Centres d’Esplai, Agrupaments Escoltes, entitats excursionistes, escoles de primària i secundària, moviments juvenils, grups culturals, entitats esportives, grups familiars,…

L’objectiu és facilitar un espai amb condicions per l’encontre de grups que volen impulsar l’educació en el temps lliure, la descoberta de la natura, el treball social i la transmissió de valors que ajudin a créixer les persones.

AMB QUINA FINALITAT?