Grup d’Esplai Vidrerenc

Contacte: grupesplaividrerenc@gmail.com

El Grup d’Esplai Vidrerenc va néixer el 1993, on uns quants monitors van realitzar una gimcana pel poble que havien estat mesos preparant-la. Tot i no ser fàcil, va ser així com van reunir els primers participants.

Amb el temps, molts nens i joves del poble de Vidreres han format part d’alguna de les activitats fetes pel Grup d’Esplai Vidrerenc (esplai de dissabtes, casals, colònies,…). Durant tots aquests anys, hem estat fent activitats en molts indrets de Vidreres (parcs, patis d’escola, cases de lloguer, locals cedits per l’ajuntament,…) i hem participat, sempre que hem pogut, en actes i festes del poble (festa major, festa petita, fira de tractoristes, cavalcada de reis,…) aportant-hi el nostre granet de sorra.

El Grup d’Esplai Vidrerenc és un espai on tothom hi té cabuda i vetllem perquè qui vingui pugui explotar les seves capacitats al màxim per, així, créixer com a persona. És per això que considerem una entitat de caràcter no polític oberta a tothom sense cap mena de distinció, amb l’objectiu principal de contribuir al desenvolupament de nens i joves ajudant-los a realitzar-se com a persones que formin part de la societat que els envolta d’una manera activa i creativa.