Escola de l’Esplai

QUÈ FEM A L’ESCOLA DE L’ESPLAI?

L’Escola de l’Esplai és una entitat educativa, reconeguda l’any 1974 pel Ministerio de Cultura i registrada amb el número 10 l’any 1982 per la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya. L’Escola de l’Esplai dirigeix la seva proposta formativa als educadors i educadores d’infants, adolescents i joves, que treballen en els àmbits del voluntariat i professional de l’educació en el lleure.

Part de l’oferta formativa de la nostra escola es troba dins del Pla de Formació per l’Associacionisme i el Voluntariat Social de Catalunya. Reconeguts també, com a centre col·laborador del Servei d’Ocupació de la Generalitat de Catalunya.

Té com a principals finalitats:

L’Escola de l’Esplai ofereix:

ISO 9001:2015:

Els nostres cursos de directors i directores i monitores i monitors de lleure compleixen l’estàndard ISO 9001:2015. Consulteu la nostra política de qualitat clicant aquí.