Esplai Sant Narcís

Qui som?

Contacte: esplaisantnarcis@gmail.com

L’esplai Sant Narcís es defineix com una entitat catalana d’educació en el lleure, no lucrativa i catòlica  que organitza activitats relacionades amb el món del lleure..

Durant l’any, cada dissabte a la tarda de 16 a 19h durant el curs escolar fem esplai on hi duem a terme activitats variades que van des de gimcanes, tallers, sortides, etc. Aquestes activitat van dirigides a infants de 3 a 17 anys.

A més a més, organitzem colònies durant la Setmana Santa i campaments i ruta durant l’estiu.

La nostra metodologia està basada en el centre d’interès pels més petits i projectes pels més grans, potenciant la creativitat, la responsabilitat, el treball en equip, l’empatia, entre d’altres.

Tot aquest projecte funciona gràcies a un equip de monitores i monitors que creuen en l’educació en el lleure com a eina de canvi i millora a la societat actual.

Facebook: www.facebook.com/centreesplai.santnarcis