Colònies Sant Privat

Categoria: Cases de Colònies
19 de setembre de 2017

Sant Privat d’en Bas és un antic municipi de la comarca de la Garrotxa, que el 1968 va ser integrat dins de la Vall d’en Bas. El 2006 la seva població era de 908 habitants. El 1811 hi nasqué Josep Estartús i Aiguabella, Mariscal de Camp carlí que participà en les tres guerres carlines, en els inicis de la tercera com a comandant general de Girona. La casa, situada a 10 Km d’Olot, està ubicada en un entorn privilegiat, a tocar d’un riu i envoltada de boscos amb una vegetació increïble.

Oferim la casa amb servei exclusiu i dret a cuina, per tant, els grups que la reserven poden utilitzar-ne totes les instal·lacions i organitzar-se la intendència com millor els hi vagi. Disposem de protocols per tal de seguir i complir de forma àgil i fàcil la normativa de col·lectivitats que cal complir. Si pel contrari els grups prefereixen fer l’estada amb pensió completa, comptem amb un equip de cuina capaç de preparar els àpats tenint en compta les diferents necessitats que hi pugui haver.

També podem facilitar als grups que hi realitzen estades de llarga durada, tots els contactes de proveïdors que hi serveixen fins allà mateix. La cuina està totalment equipada i amb parament suficient. Disposa de cafetera, rentaplats i rentadora, fins i tot.

Aquesta casa ofereix als centres educatius la possibilitat de gaudir de les diferents propostes que hem dissenyat específicament per a infants i joves des d’Educació Infantil fins a l’Educació Secundaria Obligatòria (ESO). Informeu-vos d’algunes activitats.

Voleu venir-hi ? podeu consultar la disponibilitat a la nostra central de reserves i al telèfon 972 24 93 25. Us esperem!