Comunicat oficial davant la situació d’emergència pel COVID-19

12 de març de 2020

En el marc de les mesures de contenció del Coronavirus (SARS-CoV-2) i seguint les indicacions dels diferents departaments de la Generalitat de Catalunya, des de la Fundació Esplai Girona – Mare de Déu del Mont s’ha decidit:

Aquestes mesures estan establertes per un període de quinze dies que poden ser prorrogables si les circumstàncies així ho requereixen. Informarem pertinentment a totes les persones que es puguin veure afectades per aquestes decisions.

Animem a tothom que tingui una relació amb nosaltres a què segueixin aquestes mesures per poder fer front a la situació i restem a la vostra disposició per ajudar-vos en tot el que sigui necessari relacionat amb aquestes circumstàncies excepcionals.

Per acabar us compartim el recull de materials que ha preparat la Generalitat amb relació al coronavirus per tal que us informeu, adquirir recursos i en feu difusió entre els vostres públics. Els podreu trobar a canalsalut.gencat.cat.

Girona, 12 de març del 2020

Aquesta informació s’anirà actualitzant sempre que la situació així ho requereixi.