Descobriment de la placa commemorativa del centenari dels casals d’estiu

4 de juliol de 2018

Divendres dia 6 de juliol a les 11 del matí, a l’entrada del Seminari Diocesà (Pujada de Sant Martí de Girona), l’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas i Mir, i el Bisbe de la diòcesi, Francesc Pardo i Artigas, van fer el descobriment de la placa commemorativa del centenari dels casals d’estiu, celebració que es va cloure amb aquest acte i que la Fundació Esplai Girona, com a hereva d’aquells primers monitors, ha estat celebrant durant dotze mesos.

En el moment precís que els monitors i els infants de les nostres viles i ciutats es troben en la seva màxima activitat anual, l’acte va servir per expressar que és un privilegi sentir-se part d’aquest tsunami transformador i un orgull poder renovar el compromís amb els infants i les famílies per cent anys més. Que la placa al Seminari sigui l’expressió d’aquest compromís.

Trobareu tots els detalls sobre l’acte a la nota de premsa.

US HI ESPEREM!!!