Formació de monitores i monitors de menjador a Sant Gregori

Categoria: Escola de l'Esplai
14 de juny de 2018

El dijous 14 de juny va acabar una edició més del nostre curs de formació per a monitores i monitors de menjador, en aquest cas realitzada a iniciativa de l’Ajuntament de Sant Gregori, i amb el seu suport.

Els nostres cursos de monitor de menjador capaciten persones que es volen dedicar a l’educació en aquest àmbit per atendre els nens i nenes en el marc d’un servei que, a més, es vol i s’ha de voler educatiu perquè té lloc dintre d’un centre educatiu. Per a això, són una introducció a l’educació en el lleure, amb continguts de tipus teòric però també molts de pràctics, combinats amb temes específics de  menjador escolar, i de manera especial els que correspondrien a manipulació d’aliments.

L’avaluació realitzada amb els participants va resultar molt positiva; és un model que ens demanen molts ajuntaments i que anem polint i millorant a cada edició.