Cursos de de monitors i directors de setembre 2018: 78 joves!

Categoria: Escola de l'Esplai
7 de setembre de 2018

Com cada any, les dates immediatament prèvies a l’inici del curs són propícies per la formació d’educadors en el lleure, i així, en aquests moments es troben en funcionament els cursos de directors residencial i de monitors, residencial i intensiu. Tres cursos que totalitzen la xifra de 78 participants, cada grup amb la seva dinàmica.

Els dies 5 i 6 de setembre, els tres grups van trobar-se a la casa de colònies dels Arcs-Joan Julià: els que hi estan en règim de pensió completa i els que estan realitzant el curs intensiu a Girona. De l’encontre en van sortir nous contactes, noves amistats, nous aprenentatges.

Una vegada més, el model formatiu de la nostra Escola ha demostrat la seva capacitat per generar experiències que impacten en els alumnes, empenyent-los a la reflexió i la maduració per tal que siguin capaços de fer una proposta engrescadora i enriquidora als seus nens i nenes. Tot promovent la participació, l’animació cívica, l’educació ambiental, el respecte a la diversitat, l’educació per la pau i l’educació social, els nostres cursos intenten aportar el seu gra de sorra a la transformació social per la via de l’educació en el lleure.