Categoria: Fundació Esplai Girona
3 d'octubre de 2019

El divendres passat, 27 de setembre de 2019, al Centre Cívic Ter de Girona es va dur a terme la jornada d’Educació 360: Les entitats miren en clau 360. Jornada per repensar projectes educatius comunitaris a les Comarques Gironines. L’acte estava organitzat per l’equip d’Educació 360 juntament amb diferents entitats de les comarques gironines, entre elles la Fundació Esplai Girona. A més de col·laborar activament en l’organització de la jornada, des de la Fundació vam explicar els casals d’estiu com a projecte que mira en clau 360.

Ja fa uns mesos que la Fundació forma part de l’Aliança Educació 360, una iniciativa educativa, social i política que proposa que el model educatiu promogui i integri els aprenentatges i l’educació que es produeixen en tots els temps i espais de la vida de les persones. Connectant l’escola, les famílies i tots els recursos i actius de la comunitat es volen assolir els objectius de: generar més i millors oportunitats educatives; promoure i garantir l’equitat i igualtat d’oportunitats; i, connectar els aprenentatges que es duen a terme en tots els moments i espais de la vida d’una persona.

Des de l’educació en el lleure fa temps que lluitem pels mateixos objectius, i és per això que com a Fundació tenim clar que no hi podem faltar, ja que és un molt bon espai per reivindicar el nostre paper, així com aprendre i enfortir lligams amb altres agents educatius. Podeu trobar més informació d’aquesta iniciativa en aquest enllaç: https://www.educacio360.cat/