Obertes les inscripcions a la Matinal Formativa de Centres

Categoria: Coordinació de Centres
8 de novembre de 2019

El dia 24 de novembre hi haurà una jornada de formació organitzada per la Coordinació de Centres d’Esplais amb l’ajuda del Consell Motivador de l’Esplai (CME).

S’han programat sis formacions, d’entre les quals els assistents hauran de triar les dues que els interessin més. A part d’aquests tallers, la jornada també serà un espai per compartir experiències amb membres d’altres esplais i passar un matí diferent.

Aquesta jornada s’ha organitzat sota el lema “Vine i recicla’t” donant rellevància a la formació continuada per tal de poder atendre als infants i joves de la millor manera tenint en compte la societat canviant en la qual viuen.

Si hi voleu participar, només cal que sigueu un monitor o monitora actiu en algun dels centres d’esplai federats a la Fundació Esplai Girona i que us inscriviu a través del següent formulari:

Teniu temps fins al 18 de novembre i recordeu que s’ha de fer una inscripció per persona. Aquesta activitat no té cap cost econòmic, només cal que vingueu amb moltes ganes i motivació!

El Consell Motivador de l’Esplai va néixer com a iniciativa de la Coordinació de Centres d’Esplai per tal de cohesionar els diferents centres federats. Està format per monitors i monitores de diferents centres d’esplai que s’encarreguen de proposar i organitzar activitats per poder dur a terme aquest objectiu. Les seves reunions van començar el mes de juliol del 2019 i es troben un cop al mes, la pròxima reunió és el 27/11- Tothom hi és benvingut i si us interessa assistir-hi, només cal que envieu un correu a centresesplai@fundacioesplaigirona.cat.