Política de baixes i anul·lacions de l’Escola de l’Esplai

L’Escola de l’Esplai fa una aposta clara per una formació de qualitat que prioritzi les necessitats dels seus alumnes. Per això, des del mateix moment que obre la convocatòria d’un curs, posa en marxa un seguit de processos que representen una despesa independent del nombre d’alumnes que s’hi inscriguin.

Tota baixa o anul·lació de curs significa un prejudici d’aquesta despesa, que l’Escola assumeix si és deguda a les seves decisions però que imputa a la persona inscrita si són responsabilitat d’aquesta.

En conseqüència, disposa d’una política pròpia que tota persona que s’inscriu en un curs ha d’acceptar, com l’escola es compromet a complir:

Anul·lació de cursos

L’Escola de l’Esplai es reserva el dret de posposar i/o anul·lar qualsevol curs si el nombre d’alumnes inscrits no permet garantir uns nivells qualitatius òptims. En aquest cas, l’escola es compromet a:

Tots els cursos tenen places limitades i s’obrirà llista d’espera si un curs s’omple abans del termini.

Baixes

La baixa d’un alumne comporta un doble prejudici a l’escola en la mesura que ha de retornar la matrícula abonada d’una plaça que fins al moment ha estat bloquejada, i que s’hauria pogut ocupar. Per tant: