Què es fa en un esplai?

Categoria: Coordinació de Centres
19 de setembre de 2017

Els Centres d’Esplai són centres educatius que ofereixen activitats de lleure als infants i joves d’un barri de la ciutat o d’un poble. Coordinació de Centres d’Esplai dóna suport al dia a dia dels centres d’esplai que en formen part, organitzant diferents activitats per motivar la tasca educativa i social, per la gestió administrativa, en l’organització de trobades….

Els Centres d’Esplai de Coordinació de Centres d’Esplai, són grups que duen a terme activitats de lleure educatiu a les diferents parròquies del Bisbat de Girona. Uns realitzen activitats durant tot l’any trobant-se un cop per setmana durant el curs escolar, generalment els dissabtes a la tarda. Durant l’estiu i les èpoques de vacances, els esplais organitzen activitats extraordinàries com casals, colònies, campaments, rutes o camps de treball.

Com a entitats sovint, s’impliquen en la dinàmica del seu barri o poble. També es treballa conjuntament amb altres entitats locals.