Trobada de Monitors/es 2019

Categoria: Coordinació de Centres
5 d'abril de 2019

Durant el cap de setmana del 30 i 31 de març, les monitores i monitors dels Centres d’Esplai vam celebrar la Trobada de Monitors/es 2019 a la casa de colònies dels Arcs a Santa Pau.

Dissabte vam fer jocs de coneixença i danses per trencar una mica el gel. Vam poder gaudir dels exteriors característics de la Garrotxa que envolten la casa acompanyats de riures i un molt bon ambient.

El joc de nit va ser tota una aventura de conquesta a les fosques, camp amunt i avall. I abans d’anar a dormir, com no podia faltar, amb el so de les guitarres i les veus de les monitores i monitors, vam tancar el dia.

Diumenge al matí va tenir lloc l’Esplaicamp, moment on posar en comú aquells temes que ens preocupen i interessen per a poder dur a terme la nostra tasca com a educadors/es de la millor manera. Un moment on compartir experiències, coneixements i aprenentatges d’altres persones, que com nosaltres, també estimen i creuen en el món del lleure com a eina de canvi.

El lema #construïmelfuturquevolem ens va acompanyar durant tot el cap de setmana, donant sentit a la importància de continuar fent aquestes trobades. Juntes i junts sumem, adquirim més eines per a poder seguir creixent sota un projecte comú.

Moltes gràcies a totes les persones que van fer possible que la Trobada de Monitors/es 2019 fos tot un èxit!